- პროექტის სახელი: გორის კულტურული ძეგლები
- პროექტის მთავარი იდეა 1-2 წინადადებით: სკოლის მოსწავლეებისთვის გორის კულტურული ძეგლების აღწერა.მათი წარსულის გაცნობა მოსწავლეებისთვის.
- პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს ბუნდოვანი წარმოდგენა აქვთ გორში არსებულიუძველესი ეკლესია-მონასტრების შესახებ.
- მონაწილეთა ასაკი: 7 კლასი
- ვადები / ხანგრძლივობა: 3 კვირა,1 თვე
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:შექმნას სლაიდ - შოუები,კედლ ის გაზეთი,მოიძიოს ისტორია თითოეულ ეკლესია-მონასტერზე.
- პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი,პროექტორი,ინტერნეტი,წიგნები,ფოტოაპარატი,,ლექსიკონი.
- პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):კლასი დაიყოფა ჯგუფებად,შეიმუშავებენ გეგმას,გადაინაწილებენ მოვალეობებს,დაახარისხებენ,
- პროექტის ხელმძღვანელი: ოლღა იჩქითი
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა ელ.ფოსტა: oliaichkiti@gmail.com
4.პროექტის მიზნები:ისწავლოს,მოიკვლიოს მასალები აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით,
საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქარ თ .IX.1.
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
იყენებს არგუმენტაციის სხვადასხვა ფორმას (მიზეზ-შედეგობითი,ანალოგიაზე ან ინდუქციაზე დამყარებული არგუმენტები);
მსჯელობისას იყენებს ციტატებს საინფორმაციო წყაროებიდან და მხატვრული ტექსტებიდან,სხვადასხვა ფაქტობრივ და სტატისტიკურ მონაცემებს და ა.შ.;
ამოიცნობს ზეპირ მოხსენებაში პრობლემურ საკითხთან დაკავშირებით გამოთქმულ თვალსაზრისსა და არგუმენტებს და შეაფასებს,რამდენად დამაჯერებელი და ეფექტურია არგუმენტაცია;
ქართ.IX.2.მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
აყალიბებს საკუთარ თვალსაზრისს პრობლემის შესახებ გამართულ ჯგუფურ დისკუსიებში და განსხვავებული თვალსაზრისის გასააზრებლად სვამს კითხვებს;განიხილავს ზეპირ ტექსტში პირდაპირ გადმოცემულ ან ნაგულისხმევ თვალსაზრისებს სხვადასხვა კონტექსტში (ცხოვრებისეული ან ლიტერატურული გამოცდილების ,მისთვის ცნობილი ფაქტების,სტატისტიკური მონაცემების და ა.შ.);
განსხვავებული თვალსაზრისების განხილვისას იყენებს აუდიო და ვიზუალურ (მულტიმედია,ხელოვნების ნიმუშების რეპროდუქციები და სხვა თვალსაჩინო მასალა) (საშუალებებს).
No comments:
Post a Comment